top of page
  • Writer's pictureRony Alfandary

למצוא מקום לנפש - אבני יסוד בעבודה סוציאלית פסיכודינמית (Hebrew)

Updated: Jan 18, 2022

Seeking Psychic Space: Fundamentals of Psychodynamic Social Work


This collection of essays, edited by Rony Alfandary, written by leading social work academics and clinicians, is a unique book. For the first time, clinical, psychodynamic social work is given its rightful place. each of the authors of this book, edited by Rony Alfandary, brings theirs unique expertise, both clinically and theoretically. The range of topics covered is wide: treating children and adolescents, working with hospital surroundings, dealing with men, the elderly and the ever topical issues of mental fatigue and crises within the therapeutic setting.

All chapters are based on a deep and wide interpretation of psychoanalytic theories as they have developed over the last century.



"ייחודו של הספר הנוכחי הוא בחינה מעמיקה של היבטים רבים בטיפול הדינמי תוך דגש על משמעותם עבור העובד הסוציאלי, הפוגש את מטופליו בהקשרים חברתיים ומוסדיים מגוונים."

פרופ' עמנואל ברמן, החברה הפסיכואנליטית בישראל

"ספר זה ממקם את הסצינה הטיפולית בכל פעם בתוך אזור סִפִּי אחר, ומוצא את הדרך להפוך כל אחד מן הסִפִּים הללו למרחב טיפולי מגוון ודינאמי המשלב באופן עשיר עבודה עם עולמות פנימיים יחד עם התייחסות עשירה לא פחות לגבולות ומגבלות המציאות."


ד"ר דנה אמיר, אוניברסיטת חיפה, החברה הפסיכואנליטית בישראל.


"ספר מעניין ומתודי זה מאפשר הצצה מרתקת ומעשירה לגישה הפסיכודינמית."


ד"ר רוני סולן, פסיכואנליטיקאית ופסיכולוגית קלינית. מחברת הספר 'חידת הילדות'


"זהו טקסט בעל ערך לכל מטפל הנאבק בריבוי הזהויות שמציב המקצוע בדרכו לגיבוש זהותו כמטפל דינמי."


ד"ר רוני באט, ראש המסלול ההתיחסותי, התוכנית לפסיכותרפיה, אוניברסיטת ת"א


כל פרקי הספר נכתבו על ידי עובדים סוציאליים קליניים מנוסים העוסקים בטיפול ובהוראת המקצוע. הוא מציע דרכים שונות להתמודדות עם האתגרים הטמונים במעשה הטיפולי. הוא פונה לכלל קהל המטפלים בישראל של המאה העשרים ואחת העושים שימוש באבני היסוד של הטיפול הפסיכודינמי.







סקירה מידעוס
.pdf
Download PDF • 1.15MB


סקירה רבקה יהב חברה ורווחה
.pdf
Download PDF • 52KB

171 views

Text Copied to Clipboard

bottom of page